Followers

Monday 11 February 2013

Nikmat ..satu pemberian..

Photo: Nikmat tak pernah terhenti meski hati berulang kali mati.
Mencemar hati setiap hari. Membersih dan lalu mengotorinya kembali.

Menyoal pada diri.."Ya Allah, hamba jenis apakah aku ini?"

Ketika nikmat yang Engkau anugerahkan kepadaku. aku lalai padaMu. Namun, tika dugaan yang datang kepadaku. aku meraung menyeru namaMu.

Allahurabbi. Muhasabah untuk diri.
~Cinta Kita Kerana Allah~
 ~Nikmat tak pernah terhenti meski hati berulang kali mati.
Mencemar hati setiap hari. Membersih dan lalu mengotorinya kembali.


~Menyoal pada diri.."Ya Allah, hamba jenis apakah aku ini?"

  ~Ketika nikmat yang Engkau anugerahkan kepadaku. aku lalai padaMu. Namun, tika dugaan yang datang kepadaku. aku meraung menyeru namaMu.

Allahurabbi. Muhasabah untuk diri...


#Ustaz Azhar Idrus..#