Followers

Tuesday, 30 April 2013

Dapat jugaku tunaikan.


Hai..:)
Salam satu Malaysia buat sahabat2 semua..Alhamdulillah nampaknya 2,3 hari nie cuaca ditempat Reen nie mendung je..tp tak hujan..kalau tempat lain tak taula pulak cuacanya macamane..hihi..Kalau kt Kuala Lumpur semalam..member Reen ade bagitahu yg area bukit Bintang dan Pavilion banjir..teruk juga laa..
K laa..sebenarnya bukan Reen nak citer pasal cuace pun..tu hanya intro je tuh..hihii..
Sebenarnya..da beberapa kali anak2 Reen ada request dr Reen..nak mintak buatkan diorang nie sesuatu..tapi disebabkan hal2 tertentu..kehendak mereka tak dapat Reen tunaikan lagi..Tapi tula kan..budak2..selagi tak dapat apa yg diidamkan..selagi tula janji tu dituntut sampai dapat..hihi~
Oleh kerana kesian pulak kt anak2 yg asyik bertanyakan ble Reen nk buatkan yg mereka minta tu..So.malam tdi bahan2 nye pun da lengkap..Reen pun memulakan operasi Reen untuk membuat apa yg anak2 Reen da request tu..hihii..Dan Alhamdulillah...akhirnya berjaya jugak Reen mnyiapkannya...lega rasanye..hihii~
Dan inilah Sesuatu yg Reen maksudkan tu..hihii..

kek batik versi Jalur Gemilang..hihi~

Nak tau apa pendapat anak2 nanti..kenala tunggu mereka balik sekolah nanti baru tau..hihii~

14 comments

30 April 2013 at 11:08

Assalamualaikum kak reen, sedapnya buat kek batik. tapi jarang la sheila makan benda manis ni. sebulan sekali bolehlah. hhihi :)

30 April 2013 at 11:14

wah sedapnya kak reen...nak sikit? he he he...

30 April 2013 at 11:20

Waalaikumsalam Sheila..hihi..akak pun same jugak..kalau anak2 tak mintak buatkan..memang jarang la jwabnye..hihi`:)

30 April 2013 at 11:21

Hihi..ambik la Farah..silakan..jgn segan2 ye..:))

30 April 2013 at 11:27

Wah ! Makanan feveret ni. Dah lama tak makan :)

30 April 2013 at 11:32

Norhaizam..yg nie pun anak2 akak je yg suke..hihi..:)

30 April 2013 at 12:21

hihi...batik jawa ler..hihi..orang sarawak panggil..hihi

30 April 2013 at 12:35

lamanya tak buat/makan kek batik..sedap tu..kalau buh peti ais lagi sedap

30 April 2013 at 12:50

lama dah tak mkan kek batik ni..nati nak buat juga la..hihihi

30 April 2013 at 15:06

Nao Mei..hihi..mesti sedap jugak kan..batik Jawa tu..:)

30 April 2013 at 15:06

Betul tu Kniedaz..memang sedap makan sejuk2..hihi~:)

30 April 2013 at 15:07

Mimie..buat tau..nnt pos kt akk sikit..hihi~
:)

30 April 2013 at 15:59

nyam nyam.. haha. singgah sini kejap.. :D.. reen.. buat kan satu boleh ?? :)

30 April 2013 at 17:07

Cim..nak ker..boleh..boleh..hihi..nak satu ketul ker satu bekas?hihi..:P

Post a Comment